בכדי להטמיע את המותג ולגרום לו להיות זכיר ובולט, נקפיד שהלוגו יהיה תמציתי וייחודי.
בשלב הבא ניצור קו עיצובי למותג שיהווה שפה תדמיתית, נטמיע את הלוגו בכל פריטי המותג כמו הכרטיס ביקור הניירת המשרדית, ובכל מקום בו מפורסם העסק, ברשתות החברתיות ובאתר, במודעות, בשלט, בעיצוב מקום העסק עצמו ובכל מקום שלקוחות פוטנציאליים באים במגע עם העסק. כך שבהמשך הדרך אנשים יזהו את המותג.
בל נשכח שמיתוג טוב הוא שילוב כלל הנתונים של העסק שלכם, החל מהמוצר עצמו – חשוב שיהיה טוב, נכון, ושיהיה לו צורך שוק, אנשי המכירות שיטפלו נכונה בכל הלידים המגיעים בעקבות תהליך השיווק (שבסיסו הוא החלק שלנו – המיתוג העיצובי), צורת הרכישה שתהיה נוחה וברורה למשתמש וכן אנשי השירות של החברה במהלך ולאחר הרכישה, זוהי שרשרת שכל חוליה בה משפיעה משמעותית על השם והאמירה שלכם והכי חשוב על הצלחת המותג בעולם הגדול.